söndag 29 november 2009

1:a Advent...


... startade med lite ljusmys till frukosten, och sedan iväg allihop åt olika håll - innebandy och fotboll...

Fick garn av svärmor går - bland annat ett rött lovikkagarn som jag blev sugen på. Barnen tyckte att jag skulle sticka en mössa till mig själv - så jag satte igång lagom till MGP Junior. Tyvärr räckte inte garnet til en mössa till mig men det blev en barnmössa som var klar lagom till läggdags vid halv tolv! Är stolt över att ha klarat av att göra en mössa på en kväll!








Måste bara visa barnens Nou Camp som de gjorde i sandlådan igår - inspirerade av matchen idag... Spännande var att GAIS slog IFK med 2-0!


När första ljuset brinner, står julens dörr på glänt,
och alla människor fröjdas, att fira få advent...

1 kommentar:

  1. Härlig bild från Campen i sanden.
    (Fantastiskt det där projektet Orvar, läste om det längre ner på sidan, berömvärt. Hade ngt sån´t funnits när jag gick in i väggen för nästan 7 år sedan så hade det nog gått betydligt snabbare att komma igen. Grattis till dig som får den möjligheten.)

    SvaraRadera