måndag 9 november 2009

En ny Åremössa...


... har kommit till världen - den blev klar i går kväll och känns bra!

Funderar på att beställa etiketter som jag kan sätta på mina grejer - minanamnband.se verkar ha det jag söker.
Fars Dag var mysig! Började med att våra barn uppvaktade sin pappa här hemma på morgonen med lite egna alster och en tröja. Sedan var vi bjudna till mina föräldrar på lunch - Pasta Carbonara - den bästa jag ätit! Min pappa kan laga mat! Ett par timmar senare var det middag hos C's pappa och mamma - mera god mat i form av kyckling i ugn. Svärmor kan också laga mat! Trötta och mätta kom vi hem och landade i soffan innan det var dags att koja.
Stämplade två mycket enkla Fars Dags-kort igår - och vad sugen jag blev på att stämpla mer! Det var sååå länge sedan. Får helt enkelt ta tid till detta framöver! Kanske lite julkort? Hittade också ett kul bröd i Lantliv Jul som jag ska testa att baka - återkommer när det är bakat!
Kanske börjar på en ny mössa ikväll också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar